Огляд Prodeus у Steam: DOOM на мінімалках | DOU
Багато оглядачів, разом зі мною (якщо я можу себе таким назвати, адже це мій перший огляд)), у своїх рецензіях з FPS часто називають якісь елементи ігор по типу «Дум те» чи «Дум се», тобто порівнюють інші продукти із відомим тайтлом. Так у глядача легше викликати якісь асоціації і, коротше кажучи, це спрощує сприйняття. А у такому випадку гра і є DOOM (Дум), буквально та фігурально.
Якщо намагатися описати Prodeus одним реченням — це обрізана версія DOOM Eternal, але із атмосферою DOOM 3 та з хорошим шутганом. Це прямо таки найкраща аналогія, яку зміг вигадати. Prodeus все ще у дочасному доступі, тому деякі елементи можуть змінитися у майбутньому, тож візьміть це до уваги.
Спершу поговоримо про картинку, бо говорити тут дійсно є про що. Я щиро захоплююся місцевим левелдизайном (дизайном рівнів гри), мабуть, це найкраща частина гри станом на зараз. Оточення не просто набір якихось коридорів, кімнат та печер. Багато з них зроблено у вигляді таких собі «хабів», які поєднуються між собою і створюють ілюзію, якщо не open world, то принаймні рівнів із купою простору. Рівні цієї гри, наскільки я на цьому знаюся, можна навіть назвати модульними: час від часу з’являються якісь секції, якісь п’єдестали можуть виїжджати та утворювати нові проходи, чи взагалі буде якась там зміна сегментів та відкриються нові проходи. Коротше кажучи, рівні чудові — тут 5 з 5)
Водночас при усій цій змінюваності ми ніколи не загубимося. У нас є детальна 3D-мапа та дуже інтуїтивна орієнтація по рівнях.
Самі рівні мені сподобалися, але є за що і побідкатися: звернув увагу на градацію кольорів рівнів. Кольорова палітра не дуже зайшла, оточення має лише кілька кольорів: сірий, темно-помаранчевий, іноді червоний, аква та голубий.
Також є кілька їх відтінків і все.
Дуже незвично бачити оригінальну комбінацію графіки у грі, яка, на мій погляд, за задумом мала надати відтінку «ретро» та викликати нотку ностальгії за старими шутерами у гравця. Гра використовує 3D-рушій у 3D-просторі, але вороги та зброя пікселізовані (або вокселізовані, це, як би мовити, 3D-пікселі). Це прикольна комбінація, та я вперше бачив, щоб її використовували, зважаючи на все більш зростаючу популярність воксельної графіки в наш час.
Так круто виглядає анімація: все клацає, стрибає плавно та красиво, одне задоволення на то все дивитися.
Сама зброя теж непогана. Як я вже і казав, Prodeus за атмосферою — це DOOM 3, але з нормальним шутганом.
А тепер поговоримо про «ігро-уат», тобто як грати у Prodeus.
Абсолютно так само, як і в ранніх Думах: з’являємося на рівні та йдемо до виходу. Тут маємо навіть майже такий самий набір ворогів, як у Думі.
Усі стволи мають альтернативний режим стрільби: шутган може заряджатися від пострілу, мініган може розкручувати ствол, щоб одразу стріляти або є снайперський режим у реалгана. Також можна носити купу боєприпасів, а не як у старому Етьорналі (слава Богу). Зброя зроблена дійсно класно і стріляти з неї — одне задоволення, адже відчуваєш, що стріляєш з чогось смертоносного.
Сама гра класно передає «ефект насилля» та надасть вам змогу «випустити пар», нікого з людей не зачіпляючи)
Але є таки «але», для того, щоб грати онлайн або завантажувати користувацькі мапи, треба створити обліковий запис всередині гри. У 2022 році, Карл!) Привіт з 90х)).
Текст непоганий, але з ілюстраціями було б набагато краще ) Особливо частина про левелдизайн (дизайн рівнів гри) :)
Відповісти
Дякую) Та це я першу статтю завантажив сюди та не розібрався як додавати зображення) Я пост редакції нема) Але дякую)
Відповісти
Пост-редакція є) Треба перейти на свою сторінку, далі на вкладку "пости" і там буде кнопка для редагування 😉 Хоча і прям у стрічці є така кнопка під постом🤔🤔
Відповісти
Дуже дякую панові)
Відповісти